Hanımlar bebeğim 1 aylık. Doğumdan sonra iki göğsümde büyüdü şiş duruyordu bebeğim sadece tek memeyi aldı bende brakmasın yeterki emsin diye diğer memeye zorlamadım. Şuan onuda alıyor ama diğeri gibi sık değil. Emmediği göğsüm küçüldü diğeri dolgun ve şiş duruyor. Bigün aynada görünce tuhaf geldi. Emmediği göğsümüde sürekli versem gene büyür mü acaba. Herkes göğüslerin böle kalır diyor biri büyük biri küçük saçma