Kızlar karantinam dün bitti ama eşim iki gün önce pozitif çıktı o yüzden doktora gidemiyorum 14 gün daha karantina verdiler eşimden dolayı.
Sorum şu; iki gündür falan kalbim çok düzensiz atıyor sanki, biri eliyle kalbimi sıkıyormis gibi, uzanırken bile sekiz kat merdiven inip çıkmış gibiyim,nefesim daralıyor böyle kocaman nefes cekesim geliyor içime covid atlatıp böyle olan var mı aranızda ? Ya da doktor olan ? Bir de geçmeyen inatçı öksürüğüm var.