Ferideserbes Bebeğim 10 aylık emziriyorum. Covid testim pozitif çıktı. ilaçlarını kullanırsam emzirmeyecegim. İlaç kullanmadan atlatan oldumu aranızda neler yaptınız yada
Su1 Ferideserbes naçizane fikrim ilaçları kullanmadan atlatmayı deneyin sadece parol için bol meyve için kendinize çorbalar yapın et suyu tavuk suyuyla kekik çayıyla ağzınızı gargara yapın ama yutmayın çok geçmiş olsun hafif atlatırsınız inşalalh