Annesi23 otizm doğuştan değil canım. Ben de öyle sanıyordum ama alt komşumun oğlu 2 yaşına kadar çok normal bir çocuktu,şarkılar söylerdi bizzat şahidim. Sonra bu çok fazla tv telefon izledi çocuk otizm şu an. 6 yaşında tek kelime etmiyor,kimseyle iletişim kurmuyor. Dikkatli ol günlük 1 saatten bir şey olacağını sanmıyorum ama yine de kontrollü olmakta fayda var