Gizem1613 Kızlar bebeğime hangi mamayı vermeliyim bu konularda tecrübesizim. Sma ve bebelac gold verdim ama içmedi. Biberonu hiç sevmiyo.
Lalalala1 Gizem1613 Hem emziriyoruö hem 10 gündür mama veriyorum hipp organik sma ve hipp arasında kaldım eczacı hipp organik olduğu için onu önerdi. Biberonda wee verdim almadı buradaki arkadaşlar sağolsun lansinoh önerdiler ve hayatımı kolaylaştırdılar anne memesine benzediğinden 2. Denememde aldı ve o çekmeden gelmiyor dökülmüyor. Mama hipp organik biberon lansinoh plastik 😘
Lilababymom Gizem1613 aventin biberonu ve hipp organik combiotic mama tavsiye ederim. Sizden başka biri mamasını vermeyi denesin sizin kokunuzu aldıkça memeye yönelecektir.
NefesMaviDeniz Gizem1613 Hipp combiotic mamayı doktorunuza sorun 2 numarasını verebilirsiniz. Ek gıdaya başladınız sanırım dimi? Biberon olarakta muhakkak lansinoh deneyin sevecektir bebeğiniz.
Gizem1613 motherofthenight Evet anne sütü alıyo ama kilo alımı yok ayda en fazla 300 gram alıyo. Avent ve wee baby nin biberonlarını denedim ama istemiyo.
Gizem1613 Evet anne sütü alıyo ama kilo alımı yok ayda en fazla 300 gram alıyo. Avent ve wee baby nin biberonlarını denedim ama istemiyo.
Rose1221 Gizem1613 avent i zorlayın alır. Uyumadan önce mesela benimki o şekilde 100 cc içmeye başladı. Anneniz verirse daha da iyi oluru.
1ege1anne Gizem1613 bende oğlum memeyi bırakınca öğrenmiştim keske mamayi verirken bilseydim çok daha kolay olurdu hersey 😊
Lalalala1 Gizem1613 Ayy evet yeni girebildim foruma kusura bakma🙊🙋♀️ Evet canım bu çok araştırdım hem burda hem eczanede chicco vsden en iyisi ve alışılan bu 🙊
ENA Eds yöntemi ile emzirin biberona alışırsa sizi emmek istemeyebilir. Biraz yorucu oluyor ama bebeğinizle ten temasınız da kesilmez hem. Youtube da videoları var. Rabbim kolaylık versin, yavrunuz da Allah’ın izniyle güzel güzel kilo alsın inşallah🙏
Gizem1613 ENA amin canım. O yöntemide denemeyi düşünüyorum. Çünkü üzülüyorum herkes zayıf deyip duruyo. Ama hareketli de maşaallah.