Merhabalar bebeğim 4 ay 12 günlük ve inek sütü alerjisi var. Sütüm artık yetmediği için mama takviyesine de başladık aslında ara ara devamlı veriyordum ama her güne yeni geçtik. Reflüsü de var bu arada. Sorum şu similac alimentum kullanıyoruz ama biraz fazla kusturduğunu farkettim kusturmayan kilo alımını destekleyen başka mama öneriniz var mı??