Rabiakaradas Hanımlar selam. 18 günlük olduk bebeğim emzik asla tutmuyor ilk zamanlar verdim göğsümü tutmayı bıraktıgı için vermeyi kestim şu anda göğsüme alıştıgı için emzik vermeye calısıyorum asla almıyor sizce alışır mı 🥴🤓
Tugceasel16 Rabiakaradas valla ben doğduğundan beri vermeye çalışıyorum hiç almadı evde emzik koleksiyonu var diyebilirim her markdan emzik var 2 aylık olduk hala almıyor bende ne yapicam bilmiyorum 🥴🥴
Purpura26 Rabiakaradas Hangi marka emzik? Avent air’in %98 tutma oranı varmış. E bebekte kadın birine anlatırken duydum.
mom5643 Rabiakaradas evde 12 tane emzik var. Daha geçen hafta aldım bi kaç çeşit, belki bunlardan birini tutar diye. Ki ilk 1 ay emzik emiyordu. Şuan 4,5 aylık anında geri atıyor ağzından. Tutmayınca tutmuyor 😓🤷🏼♀️
Purpura26 Tugceasel16 Bebeğin tutası varsa tutuyor bence de. Bizim ki 2 günlükken wee tuttu. Sonra nuk denedim tuttu şimdi bibs kullanıyorum