Kızlar bebegim 23 günlük ve asırı gaz sancısı var cok kötü aglıyor uykusundan uyanıyor aglıyarak gaz cıkartmaya calısıyor alttan ıkınıyor mosmor oluyor mama kullanıyoruz mamayı değişyirk aptamildi similac yaptık ama hala aynı sekılde gaz ilaclarıda fayda etmiyor napmamız lazım lütfen bırı yardımcj olsun