Mrb arkadaslar kızım 8 aylik prematüre bebek ek gıdaya geciste çok zorlandık meyve pureleri dışında hicbirseyi kabul etmiyor sizler neler veriyorsunuz yada bebeklerin çok severek yediği neler var paylaşılmasınız ben çeşit çeşit çorbalar denedim sebze pureleri kaşık mamaları ama hepsini reddetti usanmadan tekrar tekrar alıştırmaya çalışıyorum ama biraz zor gibi öneriniz nedir ?