Emirin_Annesi10 Ceren255 8aylıkken oldum 3 seferdir düzenli oluyorum. Sanırım 1 seneye kadar normal diyorlar bence sıkıntı yoktur gitmeyin
Tuba Ceren255 ilk doğumumdan sonra 8,5 ay sürdü ilk adetimi görmem, emziriyorsanız gayet normal endişelenmeyin🥰
Ceren255 Tuba anladım canm teşekkürler ama bi sene bile olsa sorun yok yani 1 sene sonrada olmazsam bidaha sanki hiç olmuycakmışım gibi 😂😂😂
Merveee_94 Kizimmmmm3434 yalnız değilmişim 😀 benimde kırkım çıktı bi hafta sonra adet olmaya başladım 😂
Merveee_94 Kizimmmmm3434 o zaman bi doktora gitmelisin benim doktorum demişti emzirdiğini süre boyunca geç olabilirsin ama sürekli erken olursan gelmen lazım dedi