Limoncicegim bunda linç edilecek hiçbir şey yok, herkesin başına gelebilir böyle durumlar. Sadece bundan sonra kapının önüne bir şey koyarsınız veya anahtarı kapının yüzüne takarsınız.
Zamanla aşacaktır, olay çok taze olduğu için ikinizin de atlatamaması çok normal. Konuşun bebeğinizle, sizi anlayacaktır. Bir yere giderken söyleyin, örneğin “ben mutfağa gidiyorum, ben salona geçiyorum, ben odadayım” gibi. Ben başından beri böyle yapıyorum mesela böyle bir olay yaşamamamıza rağmen. Kızım da beni hiç aramıyor, nerde olduğumu bilip gelmek istediğinde geliyor.😊