ayda17 Bu değişiyor bu durumda 3e ayrılmış bulunuyoruz yakın olsun kardeş gibi büyüsüncüler, arada yaş olsun en azından daha rahat ederimciler, bir tanede kalıyorumcular. Ben arada yaş olsun rahat ederim diye düşünenlerdenim. O yüzden seneye 4 olacak o zaman kısmetse düşünüyorum.