Buqun oglum 4aylık oldu. 1haftadır ıyıce dönmeyı ogrendı. Yere koyuyorum hemen dönuyor aglıyor sonra dönünce. Gelıyorum düzeltıyorum ıcerıye iş yapmaya gıdıyorum yıne hemen dönuyor aglıyor. Tekrar düzeltıyorum yine donuyor iş yapamıyorum. Bıde donunce aglıyor zaten. Nasıl bı tedbır alabılırım dönmemesi ıcın iş felan yaprken yere bırakıyorum ya. Yanındada otursam donuyor duzeltıom yıne aynısını yapuor cunku bagırmasa sıkıntı yokta bagırıyor. Dönmesın demıyorum iş felan hıcbıse yapamıorum o bagrınca