Merhaba hanımlar bebeğim şuan 19 aylık. Dün eşim e nabızda gezinirken kızımızın aşısının birinin eksik göründüğünü farketmiş bana söyledi ve panik olduk ikimizde nasıl böyle birşey olur ve daha önce nasıl farkedemedik 🤦🏻♀️ Sağlıkocağımız kızım doğduğundan beri aşı için bizi hiç aramadı biz kendimiz takip edip gittik aşı tarihlerinde. 6.ayda birde Fazla aşı vurulmuştu fakat hangileri yapıldı hatırlamıyoruz. Aşı takip kartımız kaybolmuştu o yüzden bakamıyorumda . Başına böyle bir durum gelen varmı kızlar. KPA aşısı eksik görünüyor 😭