Kdrye Bulut60 biz 3 aylık olduk hala sıçrıyor gözlemlediğim kadar sırt üstü yattığında sıçrıyor eğer elerini kundaklarsam uyanmıyor yan yattığında sıçradığını görmedim. Bol bol oku üfle bebeğini
Meralaliecrin Bulut60 4. Aydan sonra gelişimi geriledi kafasını tutarken salmaya başladı isterse türüyor 7 aylık oturamıyor dönemiyor epilepsi yüzündenmiş hepsi
jakxkdm Bulut60 Benim oglumda 36 haftalık doğdu 2 aylık oluncaya kadar hep böyle sıçradı okudum ben ve mutlaka kollarını yarım kundak yaptim
AygulSina Bulut60 ani bi sesten hareketten korkuyordur benim oglumda korkuyor bazen kabus korup aglayarak uyaniyor