Kızlar bebeğim 7 aylık. Ayağımda sallayarak uyutuyorum. Eltim kuzeninin çocuğunun 3.5 yaşına geldiğini , annesinin doğduğundan beri hep ayağında salladığını bu yüzden başka türlü uyumadığını söyledi. Ayakları ayrıyormuş sallamaktan çok zor dayanıyormuş. Bende kış geliyor beraber sıcacık yatarız diyordum ama sizce beşik almalı mıyım ? Bir de kızım beni görmezse hemen ağlar , beşik al derseniz nasıl bir beşik almalıyım link veya resim atarsanız.. uygun fiyatlı ama 500-600 tl lık yataksız. Yok beşik alma alışmaz mı diyorsunuz ? Kafam karıştı 🥺