Begrich Şartlara bağlı aslında , ben bakıcı ayarladım kayinvalideme bırakıyoruz oraya geliyor. Benim de içim rahat ediyor. Kayınvalidem de çok güzel ilgileniyor, oyunlar oynayıp parka filan indiriyor. Böyle olmasaydı bakıcıya bırakmazdım sanırım kreş daha iyi olurdu