Merhabalar, meme reddi yaşadığımızdan dolayı emzik vermeyi bırakmıştım ki sadece uykuya geçişte emzik alıyordu. Tabi sonra sağolsun beni emzik yaptı yavrum. Dün çocuk doktorumuza gittik kontrol için anlattım böyle böyle diye. Çok kızdı, ‘bak elini emmeye başlamış.. emecek birşey bulur.. parmağını emerse hiç kesemezsin.. emzirme danışmanları herşeye karşı.. emzikle mutluysa vereceksin’ falan bir sürü şey söyledi. Gerçekten 3 ayda 3 senelik endişe birikti kafamda hangisi doğru ne yapmalıyım hepten şaşırdım. 😅