Edaserhatmasal Bebeğim öncelikle 2 ay 3 günlük yanaklarında alerji çıkıyor başka biryerinde yok sudocrem krem sürsem iyi gelirmi . Bide 2 ay muayenesinde 5 kilo 400 gram olmuş kızım doğduğunda 2 kilo 740 gramdı iyimi sizce?
Selmaarya Edaserhatmasal bide alerji değildir büyüdüğü için çıkıyor onlar geçer bi süre sonra birşey sürme bence ☺️
Kevseryldz Edaserhatmasal canım sudocream çok iyi ama kurutuldu özelliği var onu pişiğe falan kullanırsınız. Yüzünü mustela nemlendirici alıp nemlendirin
Edaserhatmasal Selmaarya yanaklarında çıkıyor zaten sadece başka biyerinde yok kendiliğinden geçiyor tekrar çıkıyor
KutayinAnnesiii Edaserhatmasal yüzü için mustela yüz kreminden kullanın nemlendirici olarak. sudokrem pişik önleyici yüzüne kullanmayın. Benim oğlumda da oluyordu mustela sürünce geçiyordu hemen. Kilosu da gayet iyi ayda 1 kilo kadar alıyor bebekler sütünüz yarıyor demekki
Oykusmummy Edaserhatmasal maşallah baya iyi benim kızım da 2500 doğdu ama ilk hafta 2100e düşmüştü 2 ay 10 günlükken 4200 dü kilosu baya toparladık yani 😊 sizinki de baya iyi bence