Edaserhatmasal Seydaylc_ valla kendisi hiç kalkmıyordu zaten o dönemler o yüzden uyutmaya uğraşmıyordum 🥲
leynanin_pembemantosuu Seydaylc_ uyku düzeni çok çok çok erken o zamanlar ne zaman isterse öyle uyuyodu zaten günün çoğunu uyuyarak geçiriyorlar uyku düzeni sağlamak için en azından bi 6 aylık olmalı
2prematureannesi Seydaylc_ O dönemlerde oğlum kendi uyurdu genelde eliyle kendini uyandirinca kundak yapıyordum uyandirmasin diye şimdi ikinci kez hamileyim hayırlısıyla kucağima almak nasip olursa bunda da yapacağım
Seydaylc_ 2prematureannesi hava çok sıcak isilik olur diye kundak yapmıyorum kendide istemiyo cikiyo kundaktan
Seydaylc_ Ben salamaya hiç alistormadim pis pisleyerek göğsümde uyuyo sonra yerine yatırıyorum ama yatirince genelde uyaniyo
2prematureannesi Seydaylc_ tam yaparsan kundağı çıkar illa ben yarım kundak yapıyordum gerçi benimki o zaman seviyordu rahat uyuyordu o zaman yarım kundak dene dicem ama istemiyor diyorsan sürekli başında olacaksın yada kucağında uyucak canım
Seydaylc_ 2prematureannesi şu andada göğsümde uyuyo indirirsem bı sure sonra uyanicak ve hala bacaklari kozada gibi duruyonuzatmiyo
2prematureannesi Seydaylc_ o zaman sen ismini tam bilmiyorum ama sling kanguru olursa ondan kullanabilirsin zaten ilk 3 ay bebeklerin anne kokusu olmadan kendilerini güvende hissetmezlermis