Oğlum 27 aylık. Herşeyi ama herşeyi anlıyor. Neyi getir dersek gider bulur getirir. Kendisiyle uzun uzun konuşurum herşeyi . Mesela dün parkta kendi yaşıtı bir çocukla oynadı. O çocuk ağladı annesini göremeyince. Sonra oğlum yanıma geldi anlatmaya çalışıyor. Anne bebik üühüüüü diye anlatmaya çalıştı. Bunun gibi bir çok olayı anlatmaya çalışıyor ama anlatamayınca sinir olup susuyor. Yani kelimeleri var, 2 kelimelik cümlesi var. Mesela baba gitti abi gitti yada baba araba gitti gibi.Birşeyi tekrar ettirdiğimiz zaman etmiyor. Kendi canı isteyince anca. Konuşmak cümle kurmak, derdini anlatmak istiyor ama neden olmuyor neden😔 Ne yapabilirim akıcı konuşması için?