Kızlarr bebeğim erkek. Genelde ıkınıyor. O zamanlarda altını değiştirmemeye dikkat ediyorum ama her altını açtığımda ya işiyor ya da kaskasını yapıyor. Bunu herseferinde yaşıyorum etrafıda kendinide sürekli mahvediyor. Bu durumu yaşayan varmı çözüm öneriniz varmı