Bisaniye Arkadaşlar yeni anneler çok sık başlık açıyor bu konuyla alakalı. Herkes kendisine ne iyi geldi yazsa belki topluca okuyup kendine uygun olanı seçerler ☺️ Ben avent göğüs kalkanı ve mumsy natura krem+losyon ile şifa bulmuştum.
doganursezmag Bisaniye göğüs yarası göğsümüzün sert olduğundan olabiliyor yumuşatmak için ben hindistan cevizi yağı ve kakao yağı kullandım silmeden emzirebiliyorsunuz. Sağdığım için ucunda az yara oldu ona da madecassol krem sürdüm onu mutlaka yıkayıp emzirdim ve baştan beri gümüş kapak kullandım 👍🏻
Sirvanaydinerr Bisaniye garmastan pomat kullandım doktor tavsiyesi ile. Benimkiler yarılmıştı ama 🤦🏼♀️