Benim bebeğim de 4 ay 18 gün, hem atak olduğunu düşünüyorum hem de artık çevreye karşı çok duyarlı hale geldi en ufak bir şey(ses, ışık vs) dikkatini çekiyor ve emmeyi bırakıyor. Yeni başladı, zorlamıyorum. Bazen memeye yattığı anda başlıyor ağlamaya, sinirleniyor. Önce kucağımda sakinleştiriyorum sonra yavaşça kucağıma yatırıp sevdiği şarkıları açıyorum , oyuncağını elime alıp meme verirken onu konuşturuyorum, gülsün kafası dağılsın diye. Bir yandan da ağzına dayıyorum :) istemediğinde kalkıyoruz sonra tekrar :) bu şekilde çözdük gibi. Çok acıktığında illa ki emiyor, geceleri de bir sorun yok çok şükür .