mom726272 Paradiseeeee evet biz evhamlıyız eşimle zaten bebek doğar doğmaz gliserin Kansuk, paranox, calpol, dolven, biogaia, serum fizyolojik ne varsa doldurup getirmişti ben hamileyken de 4 şişe gaviscon almıştı 😂😂😂 yarısını bile kullanmadım
Paradiseeeee mom726272 olsun iyi yapmıssınız bulunsun evde cocuklu ev sonucda gelen misafir hasta vs olur içerler stoklu ev candır 😍
Cinarimm5 Paradiseeeee bende bu zamana kadar hiç vermemiştim bi sünnet zamanı verdik . Ne biliyim güvendik doktora . Çok sagolasin araştırıyorum hemen
Paradiseeeee Cinarimm5 iyi yapmıssın Allah damatlığını göstersin inşallah bizde geçen hafta salı sünnet olduk
Cinarimm5 Paradiseeeee size de Allah damatligini göstermeyi nasip etsin inşallah:) ne kadarlık sizin bebis :)
Pol34 alimmiseni bana da öyle dedi fitil şurup vermekten daha iyidir dedi fitil aldım ben de her doktor farklı bir şey diyor
Mom62636362 Paradiseeeee öyle haklısın ki, bir de ben hiç almayı bile düşünmedim, poposuna ilaç bile olsa bir şey sokmak 😰 Rabbim yaşatmasın ama doktora yaptırabilirim anca
Cinarimm5 Paradiseeeee bizimki 1 yaşında. Bende keşke daha erken yaptirsaydim diyorum çok hareketli . Tutmakta zor oluyo . Korkuyorum dikişlerine zarar gelicek diye . En güzel zamanda yaptirmissiniz :)
Paradiseeeee Cinarimm5 büyük bile yaptırdık gittimizde klinlik hep göbegi üstüne de bebekler 1.2 aylık bebekler vardı en büyük benimkiydi hiç biri anlamadı benim ki yıktı ortalığı eski üsul dikişli oldu bizimki sizin nasıl oldu
Cinarimm5 Paradiseeeee bizimki de öyle oldu . Valla yıktı ortalığı. Icini çeke çeke ağladı. Dedim keşke doğduğunda yaptirsaydim . Bir gün boyunca kucagimdan inmedi . Içim acidi valla . Ama en azından çok hareket etmiyordur sizinki . O avantaj olmuş
Ates_mami Paradiseeeee bodrumdayım. Dünden beri oğlumun ateşi var. Şurupla düşmüyor. Paranox s veriyorum. Dün nöbetçiye sordum yok. Az önce 2 eczaneye sordum piyasada yok dediler.
gezentianne Paradiseeeee ParanoxS malesef biz de bulamadık.Piyasadan kaldırılan paranox ama S olan değil.O kadar cok hasta var ki kalmmakş bi yerde.Bi de şehir dısında buldugumzda 3-4 kutu aldık.Kurtköydeyiz yakında olsanız verirdik