Dün değil ondan önceki gece birden sancıyla uyandım kıvranıyordum en yakın acile gittik orası da pandemi hastamesiymiş serum bağladılar tahlil filan yaptılar apandistten şüphelendiler başta o yüzden bişey yiyip içmedim sabah poliknik açılınca doktor tomografi ultrason filan istedi ultrasonda karnımda 7mm kadar bir sıvı çıkmış oradaki doktor pandemi hastanesi diye net bişeyde konuşmadı resmen gidin dedi bizde eğer apandisit filansa yada çok acil bişey değilse gidelim dedik bişey diyemem apandistten de olabilir kadın hastalığı da olabilir vs. VS. Resmen ilgilenmedi. Neyse hemen şehir hastanesine gittik yine sil baştan tahliller tomografi ler serumlar beklemeler filan yine bişey yedirtmediler cerrahi bisey olabilir diye. Sonra 4gibi apandisit olmadığı acil bir durum olmadığı söylenildi sadece bağırsakta iltihap var tedavi olmalısın dedi gastorenolojiye yönlendirdi ama randevu ile gelmem lazımmış e randevu alsam Allah bilir ne zamana verecekler birde çalışan insanım dün rapor aldım bir günlük. Bugünde özele gideceğim hem toros devlette hemde şehir hastanesinde tahlil filan yaptırdım bugünkü gideceğim yer yine ister mi acaba? E nabızda zaten tahlilleri görünüyor 2 ayrı yerde yaptırdım diyeceğim çünkü zaten kıvranıyorum ağrıdan birde tahliller bekleme filan iyice yıprattı beni. Bugünde normalde işe gitmem gerek ama polikniğe gidip hastalığı artık netleştirip tedavi başlatılması lazım emzirdiğim için ağrı kesici VS. De alamıyorum napcam bilmiyorum 🥺