Gorkeminannesiii Oglumun saçını hiç kesmedik 14 aylık eşim tutturdu kesicem diye ben istemiyorum kesmesini delircem yaa napmam lazım kesmemesi için sinir oldummm
Balkizlarim Gorkeminannesiii Hiç mutsuz olmaya gerek yok kökü evladında uzar boşver esin in dediği olsun kalp kırma 😍
Gorkeminannesiii Balkizlarim yaa öyle ama kış geldi havalar soguyor üşür hasta olur 😞 hem ben uzatıcaktımkii ☹️😢