Azyef Öğretmenlerin ve öğrencilerin ders sırasında maske çıkarmaları yasak. Ama öğretmenler odasında mecbur indiriliyor yemek yemek gerekiyor. Öğrenciler desen hep unutuyorlar tekrar tekrar uyarıyoruz ama kimisi umursamıyor kimisi maske takmamayı havalı olarak görüyor takmıyor. Okul ortamı çok fena.