AyseAkyel Merhaba hanımlar,9 yaşındaki çocuğun beynin deki rahatsızlıktan dolayı anne sütü içmesi gerekiyor fazla sağılmış veya kullanılmayan anne sütü varsa iletişime geçebilir misiniz?
Mnurr AyseAkyel elimden geldiğince yardımcı olmak isterim oğlum 9 aylık ek gıdaya geçtik ara ara sütüm boşa gitmesin diye sağıyorum 3 fıncanı geçer 2 poşetim inşallah bir an önce iyileşir Rabbim sağlık sihhat versin 🥰
AyseAkyel gulsnmstf Tanıdığımızın oğlu benim değil büyük 9 yaşında günde 3 fincan anne sütü içmesi lazım 💕
AyseAkyel sincaptanhallice İstanbul’un büyün ilçeleri uyar ailenin yaşadığı net ilçesini bilmiyorum çünkü ☺️
ceyhunun_annesi AyseAkyel post üstte kalsın şimdilik sütüm yok malesef, bağışladım ama tekrar sağım yaparsam iletişime geçerim sizinle