Kizimmmmm3434 Günaydın anneler kızım 2.5 aylık. Kışlık alışverişi için bütçem 850 tl sizce yeterli mi neler almalıyım kaç ay almalıyım tecrübeli anneleri şöyle alalım 🙈❤️
Pares Kizimmmmm3434 3 6 ay arası alabilirsin bebeğin kilosuna göre tabi bazı markaların kalıpları dar oluyo bence yeterli bütçe gereksiz şeye kaçmazsınız belli başlı şeyler alırsınız aşırı pahalı herşey dün oğluma 3 parça bişey aldım 200 TL pijama kazak tarzı birde
Deletedmom0099 Kizimmmmm3434 6-9 ay alın, yoksa kışın bir daha alışveriş yaparsınız baştan. ocak ayında kücülmüstü kızımın bütün kıslıkları 9-12 ay aldım sonra. hangi markadan ne alacağınıza bağlı mesela mont alıcaksanız uyku tulumu falan yetmeyebilir.
Burcu60 Kizimmmmm3434 bence kesinlikle 6 9 ay alın tam kış gelene kadar büyür bebeginiz 3 6 ay en fazla 1 ay giydirirsiniz bence ben hep öyle yaptım
Kizimmmmm3434 Deletedmom0099 çok çabuk büyüyorlar anlamadık 🙈 o yüzden 6 9 mantıklı evet teşekkür ederim 💖