Funda-12 Merhaba 3 aylık oğlum var sürekli salya akıyo huzursuz ¾ gündür ve kulağıyla çok oynuyor ateş yok ellerini çok ısırıyor başına gelen var mı diş çıkarma mı?
Minnakelifinannesi Funda-12 kızımda öyleydi 5 gun sonra 4 aylık olacak doktorum hazırlanıyor dedi damagi beyazlamış bakalım tetagil dis granül u kullanmaya başladım dun doktoruma sorarak çünkü cok huysuz elleri ağzında hep sinirli kulağını çekip duruyor
mom726272 Funda-12 3+22 benimki de her şeyi ağzına sokuyor salyalar artık yerlere akıyor gece ağlama krizine giriyor babası 2 saat kucağında gezdiriyor sakinleşsin diye zorla dalıyor artık mecali kalmayınca Osanit diş topu veriyorum o sakinleştiriyor biraz