@Gulcem44 Bunları okuyunca anlıyorum ki benim doktor baya ilginçmiş. Ameliyattan bir gün sonra geldi bandı çıkarttı, hiçbir şey de koymadı yerine, pansuman da yapmadı. Git eve banyo yap üzerini kapatmana da bir şey sürmene de gerek yok dedi. Sonuç ne bant izi ne bir şey. Ama tabi iyiki enfeksiyon filan kapmamışım öyle. 😂😂