Yaseminnykn merhaba bebegınız ufak oldu için olabılır ama yürümeye başladında hala boyle ederse muhakkak ortapedı dr una götürün. Benım kızımda boyle ıdı özelikle diz kapaklarını kırarak yürüyordu dışa Dogru basıyordu megerse d vitamini eksikliğinden olmus. Düzenli ilaçları kullandık hergun dışarı çıkardım Rabbıme şükür çok topladı kendını gectı gelecek ay tekrar röntgen çekilecek Allah izin verirse