Prenses066 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık ve saçları çok dökülüyor onunda elleri devamlı kafasında eli hep kol oluyor ve onu da ağzına götürüyor bu duruma nasıl bir çözüm bulabilirim ?
Sevdamavi Prenses066 ben direk saçlarını kestirdim gazı vardı saçlarına saldırıp koparıyordu unuttu şimdi elini atıyor saç gelmeyince bıraktı
FFatoss Yapabileceğiniz tek şey saçını kesmek benim kızımda öyleydi ve kakısı dolu kıldı o yüzden kesmek sorunda kaldım eline bişey koyarsanız gelişimi yapabilse elini keşfetme ayında