Eee mevsimindeki sebze meyveleri yedirin, böylece konserve ya da dondurulmuş gıda kullanmanıza gerek kalmaz, hem daha sağlıklı olur bebeğimiz için hem de mevsiminde olduğu için daha taze olur, zaten şimdi mevsimi artık bezelyenin domatesin, neden konserve ya da dondurulmuş gıda verme ihtiyacı duyuyorsunuz ki