Kızlar bebeğimi yıkamıştık sağolsun kayınvalidem çok giydirmiş banyosundan sonra üşür diye sonra ciltte döküntüler başladı küçük sivilce tarzı yani isilik oldu nasıl geçer bu isilik ne yapmalıyım ? Bir de Karadeniz bölgesindeyiz artık ev soğumaya başladı sabaha karşı da soğuk oluyor yelek giydiriyoruz isiliği de var yani isilik var diye biraz üşütmeli miyiz yoksa hava soğuk diye üşümesin diye giydirmeye devam mı ne yapmam lazım