Elohee canım ben ilk hipp organik combiotic kullanıyordum 3-4 ayına kadar kullandım ne kabız ne gaz yapmadı çok iyi bi mama gerçekten ama fiyatı zorluyordu evolvia yı denedik 2 -3 kutu sonra kabız yapmaya başladı bıraktım sma denedim o hemen ishal yaptı bebelac gold u denedik kabız yada ishal yapmadı gayet memnunum şuan fiyat olarak da zorlamıyor şuan 6 aylık kilo alımı ilk 4 aydan sonra zaten biraz yavaşlıyor ilk aylara nazaran kilosu gelişimi vs gayet iyi