14 haftaligiz. dün kontrolde cinsiyetinede bakarmisiniz dedim daha erken falan dedi. ilk oglumda 11. haftada gorduk deyince doktor bakti biraz buda erkek gibi duruyo dedi. saglikli olsun oncelik ama kiza da cok heves etmiştim. özel ve bilgili bi doktora gidiyoruz. pipi falan gormese gostermiyor derdi heralde erkek demezdi dimi. cok da kucuk degil 14 hafta. erkek diyip sonradan kiz çikan varmi aranizda.