tekboynuzluat Hayatımda ilk kez marketin açılmasını beklemek için erken kalktım😂 Bime gelen sepetlerden alıcam inşallah izdiham olmaz. Aramızda profesyonel olan varsa ne yapmam konusunda beni aydınlatabilir miiiğ😂😂
Noname21 tekboynuzluat abim bim bölge sorumlusu profesyonel olarak diye bilirim ki bimden biri ile kanki ol sana ayirsin😀
Pamuk_seker tekboynuzluat 9 a 10 kala kapida bekle ve direk ürünlere yonelip hizli adımlarla al bende bebek alacagim bekliyorum 🙂
Bebeksii tekboynuzluat aslında benmde gidesim var ama hava baya soğudu kızım üşür diye gidemiyorum valla
Fatmaklc Noname21 ahahahaha bu bennn yenı tasındım kanki oldum kızla kıza ne desem ayırıyor sagolsun😅🤣🤣
Noname21 tekboynuzluat yani evlenmeden önce hep birseyler alırdım bir kere bile sabahın köründe kalkmadim😀😀
Sonsuzmutluluk tekboynuzluat Yani şimdiden git bence çünkü eski dönemdeki gibi yağ ekmek kuyruyu gibi metrelerce kuyruk oluşuyor kapıda ve 5 er kişi alıyorlar sanırım indirim olduğu günler sabah saatlerinde
Deletedmom0099 tekboynuzluat bende gidicektim ama babam sağolsun ben alırım dedi 😂 kutu gibi duran hurçlardan alıcak baza altı için, diğerleri gibi ezilip büzüşmüyor en azından düzenli olur bazanın altı dediydim 😂
Noname21 tekboynuzluat gözüne kestirdi bir kız reyon görevlisini işinizde ne kadar yorucu diye basla bebekle zor okuyor bana şunu ayırır mısın diye devam et.😀