Yasedem Adetim 15 gün gecikti son bir hafta arayla adet sancısıyla beraber peöbe lekeler geldi bi ama gene durdu spiral var gecikiyordu ama bu kadar değil sizce bekliyeyim mi az daha yoksa test yaptırayım mı