Ozlememre canım oğlumda ilk aylarında gaz olmadı. 3. Ayda başladı gürültülü kaka yoğun kusma ve ciddi gaz sorunu vardı. Kakada kan vs yoktu. Gaita testi yapıldı laktoz intoleransı çıktı. Damla kullandık ben de diyet yaptım bir kaç ay içinde geçti. Eğer doktora gitme durumu yoksa paketli gıda ve laktozlu ürün tüketimini bırakıp bebeği takip ederek anlayabilirsin