Ozi12345 bizde oyleydik buraya taşımalı bir yılı geçti kızım tek kalmaya alıştığı için evin kapısından cikar çıkmaz aglamaya basliyodu asla dışarıya cikamiyorduk misafirliğe flan 🙄 sonra alıştı kimse olmasa da binanin önünde gezdiriyordum şuan 6 aylığız iki aydır flan iyi