Hydralina 5 buçuk aylık kızım var kucağa alıştı, kollarım ağrıyor artık taşırken😅 kullandığınız ve memnun kaldığınız kanguru markalarını yazar mısınız sevgili anneler
2maviboncuk Hydralina İlkay baby kullanıyorum ama bütün ergonomik olan kangurular çok rahat kesinlikle tavsiye ederim