1ben1eymen Merhaba arkadaşlar. Aşı sonrası 2 gün ard arda günde 1 defa fışkırarak kustu bebeğim. Böyle bir problem yaşayan oldu mu, aşıdan kaynaklı mıdır acaba? Ayrıca alerjimiz de var diyetteyim. Ama ilk defa böyle fışkırarak komple kustu.
ceyhunun_annesi 1ben1eymen bizde olduk pazartesi ama kusma olmadı kan ilacıni verdiysen ondan olmuştur çünkü ben hata edip bir kez verdim yavrum perişan oldu tabi her bebek ama bilemedim 🤔
Minnakelifinannesi ceyhunun_annesi neden vermemek mi gerekiyor bizimde 5 gün sonra 4 aylik asimiz var kan ilaci verirler
Eylulg 1ben1eymen aşıya alerji olsaydı 2.ay aşısında da aynı problem olurdu diye düşünüyorum çünkü bunlar ikinci doz
Sareee11 yeni4747 oceanın içeriği temizmiş ocaen d3 ve Demir damlası ayrı ayrı olarak dimi kusuruma bakmayın bilmediğim için bu kdr detaylı soruyorum🤦♀️