Mayiscicegi Basak0503 çok iyi yapmışsınız. Bizde çok zorlanıyoruz eşimde covid bende. Çevremizde kimse yok. Bebeğim öksürdükçe içim parçalanıyor
Basak0503 Mayiscicegi inanın bizde bu koca şehirde kimsesiziz, görevden dolayı ellerin memleketindeyiz.eşimde covid oldu benden geçti ona da. Ama dayanın 8. Günden sonra toplayacaksınız, sabredin canım. Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah,
aloeverrra Mayiscicegi bebeğim 4 aylıktı atlattık biraz ateş öksürük iştah kaybı oldu en geç iştahı geldi emiyorsa sakın kesme memeden sürekli emzir uyurken ver ağzına alıyorlar o zaman emmiyorsa. Çok geçmiş olsun sakın panik yapma korkma hepsi geçiyor
Mayiscicegi aloeverrra aynıları bizdede var emzirmeye çalışıyorum emdiği kadar bakalım inşallah böyle evden doğru atlatırız