Oguuu26 Gece 4-5 gibi emmeye kalkıyor oğlum o emiyor ben acıkıyorum kalkıp illa ya kurabiye ya abur cubur bişey arıyorum yiyip yatıyorum üstüne birde su nasıl vazgecicem bu huyumdan 😬 normalmi acıkmam böyle ya kilo yapck diyede korkuyorum 🤣
BabyAsiia Oguuu26 ay aynı sorunu yaşıyorum. 🤦♀️ Öyle Bi acıkma ki başım dönüyor agresiflesiyorum mutlaka bisey yemrm lazım
Aydonika Oguuu26 acıkma değil ama sanırsınız ömrü hayatımda su görmemişim içmemişim gibi susuyorum çok fena 😂
noluyoya Oguuu26 ay ben direk gidip Nutella yiyorum sonrada eşime diyorum ki hep yalan söylüyorlar hani emzirirken kilo veriliyodu🤦♀️🤣 ama yok böyle b acıkma direk başıma vuruyo🤦♀️
BabyAsiia Oguuu26 emzirirken kalori harcadığımız için sanırım. Bu şekil devam edersek kilo verme olayı yalan olacak 🤦♀️ ben de çikolata yedim
BirAlparslanAnnesi Oguuu26 hepimizin başından mutlaka geçti bu süreç 🤦🏻♀️Ama sana tavsiye yapma onun yerine hurma gün kurusu incir fındık badem ve türevlerini ye hem daha faydalı hemde süt kaliteni arttırır 🤩