Merhabalar kırkımdan 10 gün önce kanamam kesildi tamamen, kırkım çıkalı 3 gün oldu. Bugün geceden beri adet sancısı gibi ince bir sancım var ve sızıntı şeklinde kanamam var. Hamileliğimden önce de adet dönemimde fazla kanamam olmazdı, adet kanaması mıdır bu çünkü adet sancımla şuan ki sancı aynı 😂 Sadece doğum yaptığım için daha hafif sanırım 😂