BirAlparslanAnnesi benimki de 7.5 aylık. Veriyorum ama tereddütte kalmıştım bende. Dün üstünde soğuk algınlığı vardı mevsim geçişinden dolayı hafif üşütmüş. 3 kere mama yaptım 180 ar cc hepsi çöpe. Gönlüm razı gelmedi aç kalmasın diye , tavuğu tiftikleyip verdim çok seviyor yedi ayran da içti (yoğurt yemez istifra ediyor , doktor ayran ver dedi). Doydu sonra zaten çok şükür ki tavuk yedi. Patatesli tavuk tu patates de verdim onu da yedi. Ama dün hiç mama yemedi. Hep böyle şeyler yedi. O yüzden canım sıkıldı, bir yandan da aç kalsa daha mı iyi diyorum. Bilemedim 😑