Eysar Merve123m benimde ikinci kızım olucak ilki bir yaşında Eylül sare İkincide pırıl düşünüyorum ama kararsızım
snyck Merve123m kızım İLAY ama kiz ismi olunca sevdiğim çok isim var deniz inci ipek duru ada derin sare nilay simay gökçe daha ilk aklıma gelenleri yazdım 🤗
Merve123m eceunverkanra ilk kızimin ismi mizgin 🥰 ama uydurmak istemiyorumm degisik daha once duyulmamıs isim istiyorum ❤
eceunverkanra Merve123m Öyle mii o zaman tamam🙈 çok değişik bir ismi varmis anlami ne? Ben kizim olsaydi ismini Yaz koyacaktim ama oglum oldu belki size de fikir olur🥰
DoganurcaN aykoz_ çok seviyorum doğa ismini ya eşimin adı da doğan ilerde kızım olursa çoktan ismi hazır😍
Hcrdvn Elif_Eflin bende begendim aklimda bulunsun, kızımın ismi zeynep efnan kardesi olursa eflin yakışır 🤭
Elif_Eflin Hcrdvn evet benim adım Elif ve kızımın adını eflin koymak istedim adının içinde benim adım var 🙃🥰