Ne gündüz ne gece ne uykuda ne uyanık yemiyor ya yediği zamanda ıkınıp sıkılıyor devamlı gaz çıkıyor ağızdan alttan gaz ilacı da kullanıyoruz zaten 5 saat verme aç duruyor canına geçince yiyor. Ne yapacağımı şaşırdım her öğün en az 1 saat uğraşmakla geçiyor uyurken zaten yenidoğan gibi 30 40 cc den ilerisine geçemiyorum gece gece 5 saattir aç içtiği süt 40 cc ayaklarını gıdıklayarak uyandırdım ağlıyor bu sefer de ağlamaktan yemiyor napıcam ya valla kafayı yicem gece gündüz her öğün 1 saat uğraşılırmı yese bari ilk ay yine güzel di öle böle geçti